دلم گرفته!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلم گرفته!
نوشته شده در 9 / 12 / 1390
بازدید : 413
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

 

باز اشکهایم به جای دستهایت گونه هایم را نوازش می کند,

باز من مانده ام و دنیایی از حسرت با تو بودن در دلم...

نمی دانم اکنون در گوش چه کسی نغمه ی فریبنده عشق را

می خوانی!

بخوان!

بیچاره او...

میدانم چندی بعد گوشه نشینی دنیا سهم اوست...

دلم از خیانتت گرفته...

آیا برای عشق تو  یک قربانی بس نبود!

دلم لحظه ای پر از عشق می شود

ولحظه ای مملو از کینه!

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: